فروش عمده رنگ مو جی بی پلاس + خرید عمده با قیمت اقتصادی

رنگ مو جی بی پلاس GB Plus یکی از محصولات باکیفیت و مرغوب موجود در بازار لوازم آرایش مو است. رنگ موهای جی بی پلاس با داشتن ویژگی های خاص و با بهره مندی از مواد اولیه مرغوب طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده اند. این برند صاحب نام ایرانی بهترین انتخاب برای شما است، اگر به دنبال یک رنگ موی خاص و زیبا هستید. در مطلب پیش رو به معرفی ویژگی های محصولات جی بی پلاس و بهترین مرکز فروش عمده رنگ مو جی بی پلاس در تهران می پردازیم. اگر به دنبال خرید عمده رنگ مو جی بی پلاس از یک مرکز پخش عمده معتبر در تهران هستید، تا پایان این مطلب با ایراندخت همراه باشید.

فروش عمده رنگ مو جی بی پلاس

رنگ مو جی بی پلاس با داشتن پیگمنت های رنگی قوی قادر است رنگ یکنواخت و زیبایی به موها ببخشد. پوشانندگی موهای سفید، مزیت مهم دیگر رنگ موی جی بی پلاس است.

فرمولاسیون این محصول باکیفیت حاوی ویتامین ها، نرم کننده و روغن هایی مثل روغن زیتون و ماکادمیا است که باعث تقویت و ترمیم موها پس از رنگ کردن می شود.

این محصول مرغوب با داشتن ۱۲۴ طیف رنگی قادر است تمامی سلیقه ها را پاسخگو باشد. مزیت مهم دیگر این محصول دوام و ماندگاری بالای آن است به طوری که مصرف کننده می تواند تا مدتهای طولانی از داشتن رنگ مویی شیک و خاص نهایت لذت را ببرد.

با استفاده از رنگ مو جی بی پلاس موها زبر و خشک نشده و حتی لطیف و براق می شود.

بیشتر بخوانید: فروش عمده رنگ مو جی بی پلاس در تهران/ ارسال به سراسر ایران

فروش عمده رنگ مو جی بی پلاس در مرکز پخش عمده

رنگ مو جی بی پلاس از فرمولاسیون آمریکایی بهره می برد و به همین دلیل استفاده از آن بسیار آسان است. این رنگ موی باکیفیت دارای کمترین درصد آمونیاک است و با استفاده از آن موهای شما آسیبی نمی بیند. اگر شما هم به دنبال خرید عمده رنگ مو جی بی پلاس هستید، می توانید با تهیه این محصول بی نظیر از مرکز پخش عمده جی بی پلاس در تهران یعنی نمایندگی ایراندخت یک خرید مطمئن و اقتصادی را تجربه کنید.

فروش عمده رنگ مو جی بی پلاس + خرید عمده با قیمت اقتصادی

فروش عمده اکسیدان جی بی پلاس

اکسیدان جی بی پلاس در درصدهای مختلف ۶%، ۹% و ۱۲% تولید می شود که هر یک از آنها با توجه به نیازهای مو به کار می رود. اکسیدان ۶ درصد برای رنگ کردن و پوشاندن موهای سفید، ۹% برای روشن کردن موها و ۱۲% برای روشن کردن تا درجات بالا استفاده می شود.

فرمولاسیون اکسیدان جی بی پلاس حاوی ترکیبات نرم کننده و محافظت از موها است. به همین دلیل این اکسیدان جهت مصارف خانگی و حرفه ای بسیار مناسب و کارآمد است. استفاده از این اکسیدان باعث می شود رنگ مو به شیوه یکنواخت و بدون آسیب روی موها زده شود. این اکسیدان علاوه بر بوی ملایم خود، از سوزش و خارش پوست سر جلوگیری می کند و مانع از ایجاد قرمزی در موها میشود.

کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه از دیگر مزیت های خرید این محصول فوق العاده است. کرم اکسیدان جی بی پلاس با برخورداری از فرمولاسیون کرمی و خاصیت آبرسانی از ایجاد خشکی و آسیب به پوست سر جلوگیری می کند.

آیا شما هم قصد خریداری یک اکسیدان باکیفیت را دارید؟ پیشنهاد ما به شما خرید عمده اکسیدان جی بی پلاس از نمایندگی محصولات جی بی پلاس در تهران یعنی نمایندگی ایراندخت است. پخش آرایشی ایراندخت معتبرترین مرکز فروش عمده رنگ مو جی بی پلاس در ایران است و افتخار آن را دارد که این محصول بی نظیر را با قیمت مناسب و ارزان به شما مخاطبان عزیز ارائه کند.

فروش عمده پودر دکلره جی بی پلاس

پودر دکلره جی بی پلاس یکی از محصولات عالی و حرفه ای موجود در بازار است که با استفاده از آن می توانید موها را با کمترین میزان آسیب روشن کنید. یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از این محصول قدرت روشن کنندگی بالا است و با استفاده از این محصول می توانید به راحتی موهای خود را بلوند یا پلاتینه کنید. از دیگر ویژگی های بارز این محصول باکیفیت کاهش آسیب به ساختار موها است. این محصول فاقد گرد و غبار است و بوی ناخوشایندی ندارد. این محصول برای انواع مو قابل استفاده است و برای مصرف کنندگان بهترین نتایج را به ارمغان می آورد. فرآیند دکلره با پودر دکلره جی بی پلاس سریع و آسان انجام می شود.

پودر دکلره الماس، سفید، یخ، زغال، طلا و آبی از انواع پودر دکلره جی بی پلاس هستند که در قالب بسته بندی ۵۰۰ گرمی قابل خریداری است. شما می توانید با خرید عمده پودر دکلره جی بی پلاس با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت خرید خود را از پخش آرایشی ایراندخت انجام دهید و از خریدی مطمئن و مقرون به صرفه نهایت لذت را ببرید.

بیشتر بخوانید: فروش عمده رنگ مو آرکیا + خرید عمده از نمایندگی معتبر

دریافت مشاوره رایگان

یافتن یک مرکز پخش عمده جهت خرید عمده رنگ مو جی پلاس و سایر محصولات آن همواره یکی از دغدغه های سالن داران و خریداران عمده است. اما بهتر است بدانید اگر به دنبال یک مرکز پخش مطمئن و معتبر جهت خرید عمده محصولات جی بی پلاس هستید، می توانید به پخش آرایشی ایراندخت که معتبرترین مرکز پخش عمده رنگ مو جی بی پلاس در تهران است اعتماد کنید و با خیال آسوده خرید خود را از نمایندگی ایراندخت انجام دهید.

جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش هم اکنون با شماره تماس زیر تماس حاصل نمایید و پس از دریافت قیمت عمده رنگ مو جی بی پلاس اقدام به خرید عمده این محصول نمایید.

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

اکسیدان جی بی پلاس با چه درجاتی تولید می شود؟

اکسیدان جی بی پلاس در درصدهای مختلف 6%، 9% و 12% تولید می شود که هر یک از آنها با توجه به نیازهای مو به کار می رود. اکسیدان 6 درصد برای رنگ کردن و پوشاندن موهای سفید، 9% برای روشن کردن موها و 12% برای روشن کردن تا درجات بالا استفاده می شود.

ویژگی های پودر دکلره جی بی پلاس چیست؟

یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از این محصول قدرت روشن کنندگی بالا است و با استفاده از این محصول می توانید به راحتی موهای خود را بلوند یا پلاتینه کنید. از دیگر ویژگی های بارز این محصول باکیفیت کاهش آسیب به ساختار موها است. این محصول فاقد گرد و غبار است و بوی ناخوشایندی ندارد. این محصول برای انواع مو قابل استفاده است و برای مصرف کنندگان بهترین نتایج را به ارمغان می آورد. فرآیند دکلره با پودر دکلره جی بی پلاس سریع و آسان انجام می شود.

رنگ مو جی بی پلاس به چه میزان آمونیاک دارد؟

این رنگ موی باکیفیت دارای کمترین درصد آمونیاک است و با استفاده از آن موهای شما آسیبی نمی بیند.

پانوشت: فروش عمده رنگ مو جی بی پلاس، خرید عمده رنگ مو جی بی پلاس، پخش عمده جی بی پلاس در تهران، نمایندگی جی بی پلاس در ایران

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *